Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: PÕHJA KORROSIOONITÕRJE

18:35 24.07.2003
hädaline (rekisteröimätön)
põhja korrosioonitõrje
Soovitati auto põhjale enne talve korrosioonitõrjet teha (mingi õlitamise värk?). Kes teab, kus töökojas sellist tööd Tallinnas tehakse ja mis maksab?
21:33 24.07.2003
ets (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Mine Mustamäele- firma nimi TERMAK. Keskklassi auto ca kaks kilo.
22:15 24.07.2003
ain (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
mina tegin selle asja ise ära.Kuna üritan asja perfektselt ajada,siis tegin veel ka müraisolatsiooni kah korraga ära.Asi käis järgmiselt.Ostsin pigimatti(4mm) ja Hagmansi põhjamastiksit(vist 5kg purk).Kõiki neid asju saab soodsalt osta Katusepapi tänaval asuvast firmast(nimi ei tule kahjuks meelde),mis on kohe Prisma taga(kõrval on veel kontoritarbepood ka)ja müütab igasugu selliseid asju.Siis ajasin auto kanali peale ,kraapisin põhja alt puhtaks (pesin kah),paigaldasin pigimatid(fööniga)ja selle peale mökerdasin mastiksi(paksu pintsliga) ja paari päeva pärast tegin veelkord mastiksiga üle.Võttis veidike vaiksemaks ja minu arust roostetama ei hakka selline asi ka enam kunagi(kui on korralikult tehtud).Uksed sai kah seest ära tehtud spray-ga(bituumen) ja kui korralikult alt puhtaks teed jääb asi igavene.
21:46 21.10.2003
VM (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Väga mõistlik mees ! Mis, aga teha kui omal kohta ja kogemusi pole ?
Termak jah, aga äkki saab veel ühe vana auto mõistlikuma hinnaga tehtud ?
21:54 21.10.2003
Tuudur (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Tegelikult on soovitus mitte kunagi nii korrosioonitõrjet teha, nagu ain tegi.
Lihtsalt mingil hetkel hakkab niiskusepoiss pigimati ja pleki vahel oma tööd tegema ning siis on roostet näha alles peale seda, kui auk juba sees.

Aini moodi võib korrosioonitõrjet teha ainult uuel autol, kui kere pole veel vett või muud niiskust saanud, muidu on see töö väheke mõttetu.
22:03 21.10.2003
to ain (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
sinu auto põhjast jääb kunagi järgi ainult koorik.löökide ja kraapimiste tagajärjel tekkinud praod ja lahtised kohad sellise paksusega põhjakihis on hea koht roosteussile.
16:05 22.10.2003
Sass (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Võin küll eksida aga müramatte pannakse ikka vist autokerel sissepoole, mitte välja põhja alla.
15:13 23.10.2003
VVV (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Kodustes tingimustes neid nii tihedalt nagunii raske panna, et jääb täiesti tihe. Siis ju lihtsam lihtsalt paksem kiht mõnda möginat(endal kasutatud sellel suvel Dinitrol põhjamastiksit koos roostemuundur-kruntvedelikuga Sama firma oma.Koos neid kasutada soovitataksegi.)Eks järgmisel suvel näeb mis asi maksab.
Kasutada ei soovita põhja alla ja rattakoobastesse aerosoolmastikseid-kivikaitseid. Seal nende iga üpris lühike. Paremini seisavad määritavad või kompressoriga pritsitavad. Tuleb teha kuivades tingimustes ja lasta enne kasutamist parajalt kuivada.
15:54 22.08.2006
sfxw (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
vana teema üles!

kuidas teil need vastu on pidanud? ain kas augud on sees?
22:44 24.08.2006
tarts (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Olen mitmel omal autol teinud lihtsalt-Movil'i ja TEP-15(vene käigukastiõli) segu. Selle "segu"olen kivikaitsepüstoliga lasknud auto põhjauuretesse ja kõik.
Mõte selles, et TEP määrib hästi, Movil hoiab aga seguõli põhja all hästi kinni ning pealekantud segu ei kuiva nagu mõned poes müüdavad kaitseõlid... Kulu keskmisele autole kuni 2 liitrit.
Muidugi võib alati osta spetsiaalseid vahendeid aga kuidas keegi õigemaks peab
10:19 25.08.2006
R6 (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Ma ka teinud seda asja kanalil. Käsihöövli teraga lahtine rooste maha, siis drelli otsa kummiketas kareda paberiga ja metallini välja puhtaks. Kuhu hästi ligi ei saand sinna roostemuundit peale. Järgmine päev pintsliga metallikrunt peale ja sellele bituumen mastiks kaks kihti, miski vene toode oli a väga hea asi. Kestis seal aastaid, kannatas kõik talvesoolad välja. Uksed ja muud varjatud õõnsused sai töödeldud Movili või Resistin-ML-ga. Kompressorit pole vaja, kõlbab vene metallkestaga 5l.mürgiprits. Movil enne pliidil kuumaks ajada ja tulemus jäi5+. Hangudes moodustub kile, mis kestab kah aastaid.












10:32 25.08.2006
Pets (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Tavaliselt poeb rooste sisse just varjatud pindadelt kus niiskus soolaga koguneb. Sile autopõhi peab kauem vastu kuna tuuldub hästi. Pigem on põhja juures kriitilisem just sisepool kus matid hästi jalgadega sissetoodud niiskust säilitavad. Põhja õlitamine muidugi paha ei tee kuid kriitilisem on just sisepind.
09:26 26.08.2006
hyn (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
tavaliselt uus põhja mastiks teeb tehase oma pehmeks ja laseb kohati kere küljest lahti (ehk mull) ja sinna sisse kogub niiskust aga niiskus välja ei saa.silmaga ilus küll aga tegelikult kiirendab see rooste protsessi.sinna kus on tehase oma peal ei tohiks ültse midagi panna vaid ainult need kohad mis on lihtsalt paljad tuleks vaid teha.
kui panna värvile vale värv peale mis juhtub?nii ka selle tööga.mõelge nüüd mis hea mis halb.
10:19 26.08.2006
sfxw (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
mul asi selles, et põhjal pole mingit nähtavat kaitset hetkel peal on puhas metall(mastiksit pole, mingi värv vist on aga see ka kõik) ja roostet hetkel samuti pole mida maha kraapida vms.(auto pole talve näinud veel - lõunamaa pill)
Seega on mõtel lasta mingi vähegi kaitsev kiht enne soolatamist - sellest ka vastupidavuse huvi.
11:07 26.08.2006
pups (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Igal juhul tasub töötlemine ära. Kasutad kauem ja ka müües ka väärtust rohkem :)
14:21 26.08.2006
Aarne (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Kunagi üks vana automees soovitas, et igasuguste mökside asemel tõmba pintsli või kompressori abil vana mootoriõli autole alla ja kogu moos. Olen aastaid seda moodust kasutanud ja ei kaeble. Eelnevad soovitused, et paks möks ei ole eriti soovitav on väga õige jutt.
21:07 26.08.2006
võts (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Vana mootoriõli on kahjuks happeline, ei soovita kohe kindlasti läbitöötand õli rooste vastu kasutada :(
21:35 27.08.2006
UPS (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Mehed, kui plekki väljastpoolt ei vigastata, hakkab see roostetama seest väljapoole. Loomulikult ei tee põhja alune korrosioonikaitse halba (kui seda õieti teha). Vähemalt sama tähtis on ka, et sügisel- talvel- kevadel ei kasutataks autos tekstiilist/ veluurist põrandamatte vaid porivanne. Neid on lihtne puhas hoida ja auto põrandapolster on kuiv. Pole paha ka ajalehti alla panna, mis omakorda võtavad niiskust endasse. Neid tuleb siis küll aeg ajalt vahetada. Talvel ligumärjad põrandamatid on auto põhja surm.
20:29 27.07.2019
tuttava tuttav (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
ma teen 100.-€ eest tipptasemel su autol põhja korda!
09:39 28.07.2019
eelmisele (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Sa oled ainult 13 aastat hiljaks jäänud.
10:55 28.07.2019
............. (rekisteröimätön)
Re: põhja korrosioonitõrje
Piisab kui osta KROWN aerosooli ja ise korra aastas auto põhi üle lasta, sellest piisab. Kui põhi juba rebane siis see aeglustab ainult levikut, mitte ei peata.

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.