Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: SUMMUTI LÄHEB LIIGA KUUMAKS

12:29 06.07.2005
Mällo (rekisteröimätön)
summuti läheb liiga kuumaks
Probleem selline, et auto väljalaske süsteemis midagi valesti. Summuti läheb nii kuumaks, et kuivanud heina paneks hoobilt põlema, katsu siis sõita niimoodi tulelont järel :P Märja ilmaga ka olukord selline, nagu viskaks kerisele vett.
Üks väike asi veel, nimelt kohe katalüsaatori taga on toruühendus, mis osutus ebatihedaks. Kas seal ongi see põhjus, st korralik kinnikeevitamine likvideerib probleemi või saavad olla ka muud hädad?
12:58 06.07.2005
? (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
no kust maalt sa seda kuuma mõõdad? päris tagaocas on tuline? kat ise äkki miski kalane ja põhjustab seda
13:11 06.07.2005
Mällo (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Peale katalüsaatorit läheb tuliseks st põhja alt, katt ise täiesti korras, sai see maha võetud kui lambda andurit vahetasin. Sõelad tibens-tobens, tahma ei olnud üleliia, kõik peaks nagu sobima. Ja nüüd ma ei teagi, mis seal valesti on :(
13:42 06.07.2005
Gabriel (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Äkki sumpa umbes tagant,et gaasid ei saa piisavalt kergelt välja tuldud.Kusjuures KAT kui läbi on ajab sumpa umbe,kuna kogu see sodi koguneb KATist lahti tulles sumpasse kinni.
21:21 06.07.2005
klemm
Re: summuti läheb liiga kuumaks
egas sa ole kat´i vahetanud, pandi alla väiksema mootori oma või oled mootorile nn peale keeranud. kui see jant on sinu käes juhtunud, siis on sul element läbipõlenud ja umbes.
07:42 07.07.2005
Mällo (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Ei ole katalüsaatorit vahetanud ja peaks olema täiesti 2,0 mootori oma, pole nimelt esimene sedasorti masin. Mootor peaks ka olema täiesti stock. Ja nagu enne ütlesin, olen korra katalüsaatori maha võtnud ning see nägi vähemalt seestpoolt vägagi korralik välja.
07:50 07.07.2005
a6-emees (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Samas voib viga olla lihtsalt selles ,et ebatihedast valjalasketorustikust puhub vastu autopohja kuuma ,sellest on ka porandamatte suitsema saadud......
08:39 07.07.2005
MERSUKAS (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Mõõda lamda anduri august vastusurvet,saad kohe teada on midagi umbes või ei.Praktiliselt ei tohiks seda üldse olla. Mõõda kindlasti. JÕUDU.
08:58 07.07.2005
VVV (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Kui lamdaandurite töötemperatuuriks loetakse 300-700 kraadi, ega ta seal veid maad edasigi (kellel vähem, kellel rohkem)suuresti külmem olla ei saa. Kuigi jah katalüsaator hakkavat ~300 kraadi juures "tööle". Aga kas seal ka "kõva" sõitmise peale veel kuumemaks läheb või ei lähe täpselt ei tea. Ma arvan, et ikka veidi läheb.
09:07 07.07.2005
katsetaja (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Ettevaatust, Mul tuttav põletas oma G VI niiviisi maha. Sõitis heinamaale, signa peale, jõudis paarkümmend meetrit autost eemale jalutada ja kui ümber keeras oli autoalune leekides, kohe täitsa maha põles...
09:13 07.07.2005
Audi a7 (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Golf-6? Su tuttav on mees tulevikust?
09:16 07.07.2005
Katsetaja (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Said aru küll...
Aga ei saanud oma tarkust näitamata jätta, et kellegil midagi köhimist poleks siis ikka GOLF 4!
09:39 07.07.2005
Mällo (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Lähen uurin siis seda summutit lähemalt. Loodan ka, et põhjus siiski vaid ebatihedas summutitorus, vastasel juhul jätkuks uurimist küllaga.
11:06 07.07.2005
VVV (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Kui ebatihe, peaks gaasid just kiiremini ja rohkem jahtuma. Loomulikust suuremat kuumust peaksid loogika järgi tekitama mingid loomulikust suuremad takistused (kitsaskohad) summutis.
12:32 07.07.2005
PS (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Et leida, kas on tegemist anomaaliaga tuleb leida järgmised vastused:
1. Milline on temperatuur katalüsaatori välispinnal peale pikka sõitu ?
2. Milline on kuiva rohttaime süttimise temperatuur ?
3. Milleks on tehase poolt paigaldatud autole soojuspeegeldid summutisüsteemi ja auto kere vahele ?
4. Milleks on katalüsaatoril eraldi kaitse maapinna poole ?

Olenevalt summutisüsteemi ebatiheduse koha suurusest võib see tekitada pööriseid gaaside liikumisel ja seega suurendada teoorias takistust.
Normaalsest suuremat temperatuuri tekitab ka vale koostisega küttesegu.

Isilik arvamus on, et tegu on esimese kahe küsimuse vastuste suhtelises kokkulangevuses ?
14:26 07.07.2005
VVV (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Kaldun samuti arvama, et iga kuumaks sõidetud auto sumpsist läheb hein põlema, kui supmsi vastu satub.
16:25 07.07.2005
margus (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
igal autol läheb summuti ikka üsna kuumaks...enda autol juba nii et kui maanteel lased rahulikul 100-110km/h siis tagant summutiots läheb nii tuliseks et palja käega ikka kohe kinni ei võta...teada sain siis kui tagumine summuti trip katki läks.aga jah eks ole katidel mingisugu kaitseplekid ka ja värgid..aga üldiselt kui summuti korralikult põhjaall on mitte ei ole pooleldi vasta maad siis ei tohiks nagu muru põlema panna..ja ebatihedast pütast niipalju et kui augud sees siis gaasid tahavad neist aukudest väljuda ja tekivad keerised,mitte ei välju sealt kust peaks..aga kas ka sellest liigne kuumus?...
16:27 07.07.2005
Pets (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Mäletan oma maleva aegadest ,et heinaveol oli Gaz 52 mingi traadist punutud sõelga kopsik väljalaske lõppu monteeritud, et kui sumpsist tuleb hõõguv tahm siis ei süütaks küüni põrandal olevat heina. Kas sul pole probleem vales toites süütes ja rikkis katis, et hõõguvad tahmaosakesed tekkivad.
Rohu süttimistemperatuuri ei tea aga minu arust tavaline paber tahtis 270 kraadi umbes, et süttiks. Pakun, et hein võib sama olla. Aga sellisel temperatuuril kohe mitte ei tohiks sõitva auto sumpiga võiolla sekundiks kokkupuutumine heina põlema panema.
23:40 07.07.2005
jorss
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Kuiv hein ei vaja 300 kraadi, läheb ka vähemaga põlema. Katil on ühel poolel pandud plekk kaitseks peale ja seda plekki ei keerata mitteks auto põhja poole vaid plekk peab jääma kati ja maapinnavahele. Seda sellepärast, et te metsi ja oma autosid maha ei põletaks kui juhtute tee pealt kõrvale sõitma. Kati temperatuur läheb ikka 300-st edasi.
00:45 08.07.2005
kets (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
vw passatskil on päiksesirmil isegi kirjas .Ära pargi kergesti süttivate materjalide peale.Ja seda päris mitmes keeles.Saan aastast 88 1,8 79kw.KAT
13:40 08.07.2005
Mait (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Olen oma silmaga näinud tehnoülevaatusel kui katalüsaator höögus kirsipunaselt. Kui heitgaasid liiguvad kuni 28 km/ kiirusega summutaja suunas, küllap siis on võimalik "kütta" ka summutaja ülikuumaks. Miks ühe katalüsaatori temperatuur tõuseb kuni 1000 kraadini on loetav minu kodulehelt.

Mait Millert
Laki tänava tehnoülevaatus
23:39 10.07.2005
audi-kutt (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
sumpsidega seonduvad probleemid lahendab oü AUTO, tln laki tn5
12:14 11.07.2005
Pets (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Mait väike viga sinu arukas jutus. Heitgaasid ei sa kuidagi 28 km tunnikiirusega seda teha ega ka sekundikiirusega. Viimasel juhul oleks tegemist tõsise leiuga maailma ajaloos. Isegi plahvatuse kiirus jääb alla 10 kilomeetri sekundis. Tavaline põlemine levib nagu autos toimub on ainult sadu meeterid sekundis. Ka kolvi liikumiskiirus jääb kõvasti pakutavale alla. Või kasutasid sa mingit muud mõõtühikut. 28 kilomeetrit selle aja jooksul kui ühe suitsu teen. Oled usaldusväärne mees ja tahan, et mingi apsakas seda ei rikuks.
20:10 11.07.2005
jorss
Re: summuti läheb liiga kuumaks
20:25 11.07.2005
. to Pets (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Mootoril mõõdetakse heitgaase ka pööretel ja oleks päris imelik kui need ei liiguks seal ka aeglaselt pedaaliva jalgratturi kiirusega.
17:58 09.08.2005
Erx (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
aga mul tuleb vahepeal summutist leek välja aga kütusekulu on normis.sumpa taguminepütt läheb ikka vägagi kuumaks.
00:04 10.08.2005
loll (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
äkki on viga mootoris nt süütes liiga varajane süüde paneb kuuma küll
12:01 10.08.2005
Mällo (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Süüde oligi paigast ära. Nüüdseks asi kenasti korras.
13:22 10.08.2005
Kolf (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Seda, et katalüsaatoriga autodega ei tohigi sõita kuivanud rohuga heinamaale, on ka manuaalis märgitud sest katalüsaator läheb väga kuumaks. Katalüsaatoris põlevad ära ka silindrites põlemata kütusejäägid ja kui kütus ei põle silindrites korralikult, s.o küünlad või toitesüsteem ei ole korras, lähebki katalüsaator ja summuti selle taga ülemäära kuumaks.
16:14 13.08.2005
galanter (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
katalüsaatorid on tihti kahekihilised, kahe kihi vahel on isolatsioonimaterjal, enamasti villa- või vildilaadne. kui väline metallikiht on läbiroostetanud või selle tõttu hoopis eemaldatud (välisel vaatlusel seda ei pruugi märgata) siis kui katalüsaatoris on 600C ja metall nagu sucu sooja ikka juhib siis on ka reaalne oht et seda ümbritsev floora võib süttida. tihti on ka katalüsaator ja järgnev toru, resonaator jne omavahel ühendatud ;). ja soojus armastab piki metalli edasi liikuda.
13:24 01.01.2019
uusaudi (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
Tere, suht värske audi 3,0 omanikuna hakkasin tundma ullu kärsakat peale igat sõitu, sõber toppis arvuti taha ja vaatas et sumps 600 peal, proovisime teisi samasuguseid seal alla 250, kust viga otsida
https://www.upload.ee/image/9372097/Screenshot_X-DIAG_PRO3.j
pg
15:25 01.01.2019
............... (rekisteröimätön)
Re: summuti läheb liiga kuumaks
DPF peetis ja põleta pidevalt.

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.