Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: TOYOTA COROLLA 1.6 (81KW) VS HONDA CIVIC 1.4 (66KW

12:42 20.05.2017
rainNK
Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Millist autot osta kui võrrelda Toyota corolla 1.6 (81kw) (2004) vs Honda Civic 1.4 (66kw) (2004)

Vastupidavus ? Kiirendus? Kütusekulu ? Paranduse hind?

Sooviksin ühte nendest autodest. Ütlen ausalt rohkem tööle sõiduks, väga tihti ilmselt pikki maid sellega sõitma ei pea kuna peres ka suurem auto.
Palun rääkige omast kogemusest, kui teil kumbki või mõlemad olnud.
Tänud ette.

Sooviksin siis 4 uksega varianti
13:27 20.05.2017
Mõlemad (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
olnud. Agregaadid neil vastupidavad ja kui väga harva mingit kuluosa vaja oli, siis polnud see probleem. Korrosioonikindlus samuti peaaegu võrdne. Tõsi mõlemal oli 1,6 kapoti all. Lihtsalt vali kumb rohkem meeldib ning, et väga nö. ära poleks romutatud.
13:56 20.05.2017
rainNK
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Aga kuidas kütusekulu on?

Olen aru saand et vist 8,5 linnas ja vb isegi 9, maanteel kindlasti öko
14:37 20.05.2017
Axeliuss (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
selline tapab kõrvakuulmise ära. ma räägin maanteemürast. olematu polstri ja plekipaksus. usu mind sa ei taha kumbagit. roostekindlusest ei saa rääkida sest teda pole. naabril oli tsivik. oijah..
15:19 20.05.2017
td (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Kuidas sellistel,vabandage,1200kg junnidel see kutusekulu ometi nii korge on. Enda 1800kg tuhimassiga masin votab ka vahem. Selle aastakaigu japisidel koigil juba olulised roosteprobleemim. Muidugi ega need hinnad pole ka erilised,paariks aastaks kolbab kull toole soita. Toyota pigem,vaata ka Nissan almerat, samuti kova tehnika,kui just japse tahad.
15:45 20.05.2017
shh (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Oli selline luukpära kerega Civic, 2004 1.4 66kw ja nn facelift mudel. Kuna keskel pole kardaanitunnelit ja käigukang rooli kõrval siis ruumi pisut rohkem salongis, tagaistmel on üsna normaalne võrreldes teiste sama klassi autodega, sest ka katus on pisut kõrgemal. Linnasõidul normaalne ja üks-kaks pikemat sõitu kuus ka vastu võetav, lamellrehviga undamist palju polnud, pigem häiris see, et roolivõimendi maanteesõidul ei toimi mugavalt, sõida nagu veokiga, et pidevalt tahab kerget korrigeerimist.
Auto tervikuna oli igati OK, mingit roosteprobleemi polnud ning tegu Eestis uuena ostetud autoga, väidetavalt sedaanidel rohkem sellega häda olnud, sellel isendil polnud roostet eriti, pigem oli paaris kohas amordikannude juures. Stabikavardad said vahetatud, korralised hooldused ka, muidu oli ca 40k muretut sõitu.
Kui ostsin sai proovitud ka 1.6 mootoriga eksemplari, mis oli kallim ja rohkema varustusega, kuid ostetud sai 1.4. Pärast sai seda 1.4 baasmootorit kirutud, sest jaapani autole omaselt tahab saada korralikult pöördeid, et liiguks, seega linnas ummikus üsna tüütu siduri ja gaasiga mängida kogu aeg. Suurema mootoriga auto pealt ümber tulles tahtis alguses pidevalt välja surra foori taga.

Kogemus Corollaga vaid kunagise tööautona, mis oli küll 1.4 diisel universaal ja ökonoomne, kuigi talvel ei läinud eriti soojaks, sest lisasoojendust polnud ning ka juhitavus oli libedal selline ebamäärane, samas oli töökindel ja probleeme polnud, läbisõit oli üle 100tkm ja ülalpidamine nii remondikulu kui kütuse osas oli odav. Kuna oli firmaauto siis polnud minu teha, muidu aga poleks sellist väiksemat diisliga Corollat ostnud, see 1.4 d4d oli normaalne aga keskpärane mootor, kallimat hinda eriti tagasi ei teeninud sest polnud teab mis öko.
Kumbki auto pole mõeldud sõidu nautimiseks, tarbeautona igati tip-top. Kui vaja just sellist väiksemat linnaautot, mis raha palju ei küsi, siis vali vaid missugust tahad, müügis on neid omajagu. Enamus küll baasmudelid ja igavad on nad samuti, aga kui vaja nn ratastega kodumasinat, siis ajab asja ära, aasta-kahe pärast saad veel maha ka müüa, ei kao selliste järgi ka nõudlus. Pärast kui maha müüd, siis pole eriti kahju ka, et oleks selline eriline auto või kibestunud, et raha matsid jms.
17:15 20.05.2017
IgapäevaKulgur (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Mul on peres kaks sellist Corollat, igapäevane linnasõidu keskmine on 6,5-7.5 l/100km. Muidugi kui väga lühikesed otsad ja fooride meri trajektooriks siis võib ka veidi kõrgem tulla. Täiesti OK odav ja lihtne tarbeauto oma klassile vastava müra tasemega, jupid ka odavad kui peaks vahetuseks minema. Põhja alune rooste vast meie kliimas kõige suurem probleem: kütusepaak, täitetoru, kere poolest ustest taha poole jääv osa.
19:58 20.05.2017
rainNK
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
No ilmselt jään siis Corolla juurde. Aitäh vastamast. ega ma sellega sõitmisest suuremat mõnu ei soovigi tunda, see ongi tarbe auto. ja 7 l 100 km tundub mõistlik. Just soovisingi seda, et jupid oleks ka odavad. Eks kui ostma hakkan siis pean põhja üle vaatama ja rooste muu vist ok nendel. paljudel ka hooldusraamat.

20:06 20.05.2017
Axeliuss (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
rooste neil kõigil läbiv juba. kere eluaeg ammu läbi- ebaturvaline. tehnikagi kauem ei kesta enam.

Muokattu 22.5.17 08:06

22:42 09.09.2018
tyypiline eestlane (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Olen oma 98-ndast pärit Corollaga (1,6 79kW aut) 160 000 läbi sõitnud, palju enne mind, ei tea, see 139k, mis ostes ees oli, pole eriti usutav.
Veermikust vahetatud ainult natuke kuluosasid ja amordid, mootoril ainult 2x küünlaid, hammasrihm 2x kohe ostes ja pärast 100k, väiksed rihmad, ah jaa- karteripõhi läks ka roostesurma. Nagu ka bensupaak, piduritoru ja kohe varsti ka summuti.
Kere ise suht ok, roostet tiibadel, alt ok. Ise arvan, et tänu sellele, et auto kogu aeg lahtise taeva all. Kui vahepeal soojas garaažis käiks, oleks hullem. Esiklaas 2x ( esimene oli väikseid kriime liiga täis, teine sai õhupüssi kuulist hiljem mõra, mis jooksma hakkas).

Ühesõnaga- tangin ja sõidan, varem vähem, viimasel ajal ca 2000 kuus. 10 aasta jooksul pole 4x käivitunud- 2x aku tühi, 2x vale võti (kohe ostes lasin ekslikult teha ilma immota tagavaravõtme, veendumisele, et ikka on immo võtmes läks 1x ja veel ühe korra oskasin selle võtme kaasa haarata.. :)
12:07 16.09.2018
Kärss
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Ratsionaalsem oleks osta Corolla 1,4L 71kW mootoriga või siis Civic 1,5L 84kW VTEC mootoriga. Mitte, et muud mootorid oleks kuidagi halvemad, vaid just need mootorid on üleüldse omas klassis teistest oluliselt paremad, sh ka ökonoomsemad. Võimsamate suunas tasub vaadata siis, kui see (tegelikult üsna tühine) võimsuselisa ja veidi ühtlasem väändegraafiku kuju on tõesti olulised, kuid praktilise kasutuse poolelt on need mootorid kindlasti praktilisemad. Honda puhul pole VTECi eelistel vist põhjust peatudagi, Toyota puhul soojeneb see natuke nõrgem mootor kiiremini ja kokkuhoid kütusekulus on eriti märgatav just lühikestel linnaotstel, maanteel vähem. Mingit erilist ja müütidele vastavat vastupidavust kummastki oodata pole siiski mõtet, aga tegu on kaugelt üle keskmise vastupidavusega autodega. Lihtsalt mõningad üksikud japsidele omased jupid võivad teinekord üllatada ebameeldivalt kõrge hinnaga (nt õemehe Corollal vajaks vahetust näidikuteplokk, mis maksab rohkem auto turuväärtusest). Corolladel kipub meie kliimas olema üks rumal roosteviga, mida on enne ostmist keeruline tuvastada - kere ja tagasillatala mädanevad läbi alt ülesse suunaga, silla/kanali peal on bensupaagi kõrvalt näha, aga niisama auto alla kummardades (tüüpiline ostueelne kontroll) ei paista. See pole alati ka suur probleem, aga nii on keeruline lahendada, et ülevaatusel kontrollides ise piinlikkust ei tunneks.

Peres on 2002a Corolla õemehel peaaegu uuest peast saadik (liisingujärgne ost) ja viimased 3-4 aastat omal see 1,4L versioon talvel just lühikeste otste autoks ostetud, kus soe kabiin ja kütusekulu on olulisemad mahukusest ja sõidumugavusest. Teemas mainitud Civic oli kunagi tööautoks. Selle Corolla asemel otsisin tegelikult Civic 1,5 VTEC Aerodecki, aga Eestis ringlevad käest kätte ja aastast aastasse ainult paar üksikut Aerodecki ja pigem pornotuunitud masinat, mujalt maailmast on need juba varem otsa saanud ja korralikest küsitakse hingehinda (ikkagi haruldaseks muutunud kunagine legendaarne rahvaauto versioon, 1.4L mootoriga veel leiaks), Corolla puhul teised mootorid välistasin ja nii leidsingi lõpuks ühe nõudmistele vastava. Peamiseks pereautoks suvisel ajal on hetkel Honda Stream 2L 115kW VTEC, see VTECi (ja Toyotsi puhul VVTi) käitumine on alati meeldinud.
22:23 16.09.2018
kuke ants (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Mul peres VTi ;) Oli kunagi ka Corolla 1,4, kõvasti vanem kui 2000a oma- see rsk ei läinud küll soojaks, kütusekulu oli suur. See saigi ostetud vana Datsun Cherry usus, et öko ja nii. Väga raske oli müüa ka Jaapani autot, järgmine, Audi 80 B4 alles näitas, kuidas salong saunaks köetakse.
23:56 16.09.2018
Hea_küsimus (rekisteröimätön)
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Omanud ise Civicut (2002) ja tuttaval oli Corolla (2006). Civicul võib vanusest tulenevalt juba päris palju probleeme olla - soovitan üle vaadata roolilati (sinna kipub ajapikku loks sisse tulema, reeglina aitab liuguri vahetus), mootor võtab väga suure tõenäosusega õli, kui läbisõit on üle 240000km (enda omal oli, tuttaval oli ka, aga lasi mootorit remontida), samuti lööb välja rooste, soovitav on eriliselt üle vaadata eelkõige tiivakaared ja küljekarbid, samas roostet võib olla palju ka mujal. Üks tuttav keevitas ja värvis mitu aastat järjest oma Civicul (2001) karpe, et ülevaatuselt läbi saada. Juhitavuselt on Civic keskpärane, korralike rehvidega püsib normaalselt teel, aga nagu üks eelkõneleja kirjutas, siis rooliga peab päris palju korrigeerima. Tüüpilisele jaapanlasele omaselt kipuvad ka pidurid peale jääma (kui auto on mitmeid päevi seisnud) ning samuti võib ette tulla ootamatut remonti nagu vanuse tõttu väsinud genekas, starter, tuhmunud esituled või esisillas läbi läinud mõni šarniir, puks vm. Corolla on üldiselt veidi vastupidavam, ligi 15 aastase Corolla peamised probleemid on kütusepaagi võimalikud lekked (tuttaval oli), rooste tiivakaartel või küljekarpides ning samuti ka võimalikud probleemid VVT-ega (liigne õlikulu, VVT mittetöötamine jne). Juhitavuselt on Civic võib-olla grammi parem. Varustuselt on reeglina jällegi parem Corolla (kui veab, võib saada ka stabiilsuskontrolli ja püsikiirushoidjaga isendi). Hinnalt on Toyota ilmselt natuke kallim. Reaalne kütusekulu mõlemal samasse kanti, keskmine (1.6 mootoritel) on umbes 7-8l/100km peale.
00:29 17.09.2018
Kärss
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Veider, neid Toyotasid on elu jooksul ikka rohkem käest läbi käinud ja tänu Aafrika turule on ostetud kõik käest pigem tundide jooksul, mõni lausa enne müüki panekut (ega te ei sooviks müüa, pakun auto eest... jne). Halvasti soojeneva jaapanlasega samuti kogemused seni puuduvad. Kui soojaks ei lähe (termostaat lahtises asendis kinni jäänud?), on igal autol kütusekulu suur :D

Samas tunnistan, et absoluutselt kõik tuttavad, kes on ostnud omale 1.6L Corolla, on pettunud selle kütusekulus. Mul oli sama mootoriga Avensis laugsaba 2003a, kulu polnud neist Corolladest sugugi suurem. Kui selline Avensis veel juhitav kah oleks, võiks juba esitada retoorilise küsimuse, et milleks Corolla, kui Avensise saab...

Toyotsidest veel: Corollad enne E90 keremudelit olid kõik küll head autod, aga kõigil olid mingid tüüpvead, nii et tervikuna mingist "isalt pojale autost" väga rääkida ei sobinud. E90 ise oli see, mis teenis välja selle "kultuse". Järgmised E100 ja E110 olidki need parimad... aga E110 kvaliteet kukkus millegipärast drastiliselt umbes aastal 2000. Põhjust ei tea ja täpset aega kah öelda ei oska. Kuni 2000a alguseni oli see kestvus tõesti midagi müstilist, edasi sama mudeli lõpuaastad pigem tavaline ja tüüpiline japs, et pidada jaksab, aga tähelepanu tahab. Hilisemaid mudeleid pole enam ihaldanud, sest sõita ei meeldi ja väljamaiseid foorumeid lugedes ja paari sõbra kogemusele tuginedes ei tunne ka puudust omamise kogemusest.

Kuna jäi mulje, et teema puudutab punnsilma (E110), soovitan proovida põhjalikult proovisõiduga konkreetset autot. Näiteks Toyotsi puhul GTI ei tähenda mitte (ainult) sportlikkust, vaid oluliselt mugavamaid istmeid ja salongiviimistlust - vedrusid pehmemate vastu vahetada oskab igaüks, aga GTI istmeid naljalt ei leia. Ka vedrustus (et mitte öelda vedrutus:) on selline, et nt E110 3d versiooniga Tln-Tartu ots tähendab füüsilist ihunuhtlust, samal ajal kui E100 3d ei peksa sama otsaga läbi (olgugi, et ideaalsed maanteeautod pole neist kumbki). Samas mõne teise keremudeliga kannatab ka E110 sõidumugavus juba kriitikat. Sellepärast soovitangi suhtuda proovisõitu tõsiselt, kuna üksik parklatiir võib olla petlik.
00:37 17.09.2018
Kärss
Re: Toyota corolla 1.6 (81kw) vs Honda Civic 1.4 (66kw)
Lisan veel juurde, et Toyota õlikulu tüüpvigade mõistmiseks soovitan lugeda jällegi väljamaiseid foorumeid. Civicu roolilatt on selle auto puhul üks väheseid tüüpvigu üldse, aga õnneks alates 7. generatsioonist (alates 2001a), varasemaid see õnneks ei puudutanud. Varasematega veel lisaks see japsi/inglismaa teema (punnsilmad-pilusilmad) pluss veel lombitagune kupee, kõigil omad plussid ja miinused... ja miinuseid kõige vähem muidugi 3d ja 4d japsiversioonil:)

Öeldakse küll, et nii vanu autosid tuleb osta markidele erilist tähelepanu pööramata ja seisukorra järgi, aga kuna neil võivad vajada vahetust juba ka midagi muud peale odavate kuluosade, kuid japsi ostja eeldab vist ikkagi rahasäästu, soovitan hoolikamalt googeldada ning mitte suhtuda ostmisesse pealiskaudselt või illusioonidest ajendatuna.

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.