Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: VW PHAETON

22:34 27.04.2017
azo3
vw phaeton
VW Phaeton millise mootoriga valida kas diisel või bensiin,kes teab nendest isenditest rohkem,pange palun kirja igasugu info teretulnud.
00:10 28.04.2017
Marko
Re: vw phaeton
Vaatasin natuke Sinu kasutaja ajalugu. Oled viimasel paaril aastal esitanud küsimusi enamvähem kõigi soetamiskõlbulike markide ja mudelite kohta :)
Kas tõesti ei suuda otsustada? Või trollid niisama oma lõbuks, uus kena pilt netist ja kohe tahaks osta, mis siis et lube pole ja vanemad taskuraha ka kahjuks tonnides ei poeta?
00:17 28.04.2017
PS (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Kui juba Phaeton, siis olgu see W12 mootoriga. Alla selle ei maksa jamada. Mootoril on nii mõnus inerts, et võtad jala gaasipedaalilt ära, siis veel kiirendab edasi mõni sekund, enne kui maha rahuneb..
00:21 28.04.2017
fyioni (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Kindlasti diisel!!! Ei saa aru inimestest, kes üldse pensumootoriga sõidavad!!! Diislil võrreldes pensuga olematu kütusekulu ja võrratu vääne!!!
00:24 28.04.2017
PS (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Phaetoni puhul oleks diiselmootor lihtsalt luksauto mõnitamine. Ega see Passat pole..
00:44 28.04.2017
Marko
Re: vw phaeton
See on järjekordne libateema, ärge erutuge!
05:18 28.04.2017
kroon234
Re: vw phaeton
No krt ma ei saa aru, mis vahet sel on, palju auto kütust võtab. Lõppude lõpuks on see auto omamise juures üks paljudest kuluartiklitest. Tanklas diislit tankides viid sa kõik oma säästetud eurod lõpuks ikkagi remondimehe kätte. Bensiiniga maksad tanklale rohkem, kuid remont on lihtsam ning odavam.
Minu silmis pole suuremat mõrva rahakotile kui 10.aastat vana diisel auto ostmine...
06:53 28.04.2017
azo3
Re: vw phaeton
Kuule sina marko kui sa täpselt ei tea mis sa räägid siin foorumis üldse ja see pole sul esimene kord.Kui küsitakse siis vastatakse ka teemakohaselt,mitte ei hakkata ajama mingit jama.
07:46 28.04.2017
jarru (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Kui juhtud kunagi otsustama 3,2 bensuka kasuks, siis kirjuta kuludeesssee nukkvõllide vahetus. Kusjuures mitte samal põhjusel, nagu Hitleri kättemaksu puhul, jaa nukid täitsa broo, aga võllidel olevad hammakad lähevad banaaniks, keegi ei tea, miks, nt. VAG 4,2 mootoril seda ei juhtu, pean silmas muidugi BFM koodiga mootorit, mitte neid vanemaid.
08:47 28.04.2017
Navara3000 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Olen sõitnud mõnda aega v8-ga. Enne ei hakkaks üldse teemat lahkama, kui on teada kas sul iga aastaseks hoolduseks remondiks on paar kolm tonni probleemivabalt võtta.
09:47 28.04.2017
.................... (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Osta või tähendab, et liisida jõuab seda iga eestlane. Hooldada ja ülevalpidada nendest võibolla 5%. Arvesta, et iga kuu keskmiselt 100-200 remondile ja hooldusele, nüüd pane osta liisingu kuumakse(kui on liisingus) kasko, kütus ja muud kulud(rehv jne) Ikka nõuab rahakoti olemasolu ja enamus on juba käest lastud just samal põhjusel, et jõud ei käi üle.
10:01 28.04.2017
qp (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Tõesti, kas suuremat kaussi ei leidnud või? ;-) Phaetoni ostja tuleb siit foorumist nõu küsima??? Sa ikka tead, milega on tegu? Markol oli õigus.
16:21 28.04.2017
A66 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Vana Phaeton oma u. 50 mooduliga (sõltub varustusest) on diagnostiku rõõm. Ja samas omaniku õudusunenägu. Inimesele, kes VAG autosid ei tunne ja veel enam, esimeseks autoks, ei soovita kohe kindlasti. Kui ei usu, proovige omal nahal.
18:08 28.04.2017
Mesilane9099877 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Riiulisse võid oma diisli pista varsti. Seal võid väänata palju tahad seda. Diisel kirjutatakse ajalukku varsti!
19:45 28.04.2017
................... (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Seda on räägitud viimased 50 aastat, nagu ka seda et maailmas saab nafta otsa ;) Kui diisel sõiduautosi võib vähemaks jääda siis rasketehnika ning transport oli, on ja jääb "nafta" peale.
20:20 28.04.2017
diesel car is gay car! (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
madalatel pööretel võib jõudu olla, kuid kiirustel 150+ tõmbab bensukas dislale koti haledalt pähe, kui tegemist kubatuurilt samade näitajatega, proovitud korduvalt. Ei tea ühtegi superautot, mis sõidaks diisliga. Diisel oli, on ja jääb põllumajandus tehnikale ja muide bensiiniga peale sõitmise saab pintsleid, mis värvitöödest määrdunud edukalt puhtaks, kuid diisel ei kõlba selleksi.
20:27 28.04.2017
ellekas5
Re: vw phaeton
Täpselt öige jutt.
21:37 28.04.2017
PS (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Kes on kursis autonduse viimaste suundumustega, siis see teab, et autotootjad hakkavad sõiduautode diislitega juba otsi vaikselt kokku tõmbama. Mingit 50. aastat pole olnud ega tule ka...
21:42 28.04.2017
....... (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Igapäevaauto ei peagi mingi superauto olema. Ning huvitab küsimus, et mida see teadmine siin Eesti oludes annab, et kiirusega 150+km/h tõmbab bensukas koti pähe? See on umbes sama võrdlus nagu näiteks see, et minu auto tippkiirus on suurem kui sinu oma. Kubatuurilt samade näitajatega bensukas võtab ka oluliselt rohkem kütust, kuigi jah, selliste autode ja mootorite puhul pole see üldjuhul omanikule probleemiks.
21:59 28.04.2017
to gay boy 20.20 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Diisel on praktilise sõiduki jõuallikaks ideaalne. Võrdlus superautodega on sul ilmselge naiseliku loogika produkt. Kusjuures teatud võidusõidusarjades nopivad just diislid esikohti. Uuri asja, saad targemaks.
23:03 28.04.2017
jarru (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Navara3000, ole kena, kirjelda V8 aastase hoolduskulu olemus lahti. Kui suur on läbisõit, mis tööd, mis osad vahetusse läinud...Mis koodiga mootoreid mõtlesid? Ise ei ole oma 220 ja 246 kw mootorite puhul selliseid kulusid täheldanud. Pakun välja, et sul oli v8 diisel. 220kw bensukal läks aasta jooksul ainult 1 kommutaator, 32euri maksis Beru toode, rohkem nagu ei tule meelde. Sõidus igapäevaselt tütre käes.
01:02 29.04.2017
saabitaja (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Selle diisli kohapealt muidu jah. Põhjamaades ennustatakse diislitele suht kiiret lõppu. Samas mingi neeger Aafrikas laseb rahulikult oma vana diisel Peugeotiga aastakümneid edasi. Meil aga võetakse vastu seaduseid mis meie endi elu raskemaks ja kallimaks teevad.
09:06 29.04.2017
Siidineuss (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
ei kao see diisel kuhugile. enne kaob ikka benss ! diislit ja penssu tehakse mõlemat naftast. diislit lihtsam ja odavam toota kui benssu. kui maavarud lõppevad siis diislit saab rapsist edasi toota. sünteetilist diislit saab gaasist. pensuautod tuleks ära keelata. jaguks diislit palju kauemaks
09:18 29.04.2017
Nägin (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
kusagil satis miskit teadussaadet. Tootmises on juba täiesti uus diiselkütus. Ökoloogiliselt puhtam ning loomulikult odavam toota kui bensiin. Bensiin kui selline olevat minevik, esikohtadele jäävad diisel ja elekter.
10:07 29.04.2017
................ (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Vahepeal mingisugused koolilapsed kõvatasid 150+km/h kott pähe. :D Naerqa puruks. Me elame ju maal kui on kiirteed ja inimesed sõidavad igapäeva tööle-koju 400km. :D On ka selliseid sõiduautodest naftapresse mis jätavadki igal kiirusel bensuka seljataha(see on selline 12aastaste jutt)
14:34 29.04.2017
A66 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Tänapäeval VAG kaasaegsed diislid annavad 550Nm 1250-2550 p/min vahemikus, käivad vaiksemalt kui enamus bensukaid ning maanteekulu 3,0TDI, nelikveo, aut. kasti ja 2tonnise kaaluga on 5l/100km. Bensuga võite pintsleid pesta, spetsialistid.
16:42 29.04.2017
525ix red (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Pereisadel jälle kaalikas punane peas, kui keegi diisli kohta julgem halvasti öelda...koomikud.
16:50 29.04.2017
siiiidiuss (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Diisel on kindlasti mürgisem, kui bensiin..mitmed uuringud tõestavad seda. Uurige asja protsessi ja väljaheidete reotust keskonnale ja inimorganismile. Miks muidu tetud riikides on vähendatud diiselautode kasutamist tihedas linnaliikluses.
16:52 29.04.2017
Siidineusss (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
kui benavend pole diesel masinat omanud. ta ei aru diessli hüvesid. kunagi saate vanemaks , loodan et targemaks . üks näide millest peaks iga nolk aru mõistma saama ons selline elust enesest. bmw 525 benss võidu Audi 2.5Tdiga r5. kaotas pikema puuga benskar. hiljem tankis ja vesistas. see on elu
17:03 29.04.2017
copypaste dream (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Hetkel kahjulikumad diisli heitgaasid, kuna nendes sisalduvad süsiniku osakesed on tõestatult tugeva kantserogeense toimega. Need ei kahjusta küll keskkonda (ehitisi ja taimi), kuid inimesele kõige hukatuslikumad. Sellepärast ka kübemefiltrite paigaldamine muutub ilmselt lähiajal kõigile diislitele kohustuslikuks (ehk siis mõte sama, mis karpaak kirjutas).
Vanasti oli hullem bensiinis sisalduv ning keskkonda ladestuv tetraetüülplii, mida õnneks juba ligi 10 aastat enam ei kasutata.
Väävliühendid reostavad ennekõike ümbritsevat keskkonda, kuid nende olemasolu sõltub eelkõige kütuse puhtusest, mitte niivõrd liigist.
17:10 29.04.2017
Eesti uuringud (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Diislikütus on tuleohtlik. Kerged süsivesinikud aurustuvad aeglaselt.
Aurud ärritavad hingamisteid. Suur kogus sissehingatud auru võib põhjustada keemilist mürgitust.
Toode võib sisaldada märgatavates kogustes (kuni 8 massiprotsenti) polütsüklilisi aromaatseid
süsivesinikke, millest mõnede korral on eksperimentaalselt näidatud vähktõbe põhjustav toime.
Pikaajaline või korduv kokkupuude võib põhjustada naha kuivust või lõhenemist.
Veeorganismidele mürgine. Võib avaldada pikaajalist vesikeskkonda kahjustavat toimet. Pinnase ja
põhjavee saastamise oht.
17:15 29.04.2017
qp (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Oli vist 6000 aasta vanune muumia kus leiti vähkkasvaja jäljed. Ilmselt ta oli vedurijuht... Ja iga tööpäeva lõpus oma vana diiselpassati ka ära tankis....
18:36 29.04.2017
Siidineusss (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
kallid sõbrad. ä vaielge nüüd. eestlane sureb ennem viina ja õlle mürgitusse ja siutsu tõmbab peale. diisli heitgaas ons küll viimane mis tapab. aga selle selga saab kõik veeretada. elukoht tapab ku elada tallinas vingu pilve sees. maa inimesed elavad kauem ja künnavad põldu traktoriga(diesel) terve elu (belarussil pole tahmaviltert
21:44 29.04.2017
jarru (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
belarussil ju summuti viskab tossu ninast kõrgemale kohe, sellepärast ongi maal tervislikum elada.
21:47 29.04.2017
Navara3000 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Jarru 2004 aasta lõpu 4,2 bens oli. Pill oli sel ajal alla 100 tuh sõitnud ja garantiiga auto. Mootoriga pole probleeme olnud, kuid jamasid hiljem just el vidinad. Nt rehvirõhu andurite süsteemi jamasid lahati Saksa autos ühe kuu jooksul kolm päeva. Iseenesest lihtsa masinaga ei sega see rehvirõhuanduri error sõitu, aga Phaetonil ei lase cruise kasutada ja midagi keelas veel ära. Nii hullult ta iseenesest ei lagunenudki, kuid samal ajal VW Jettaga services käies olid Phaetoni arved keskeltläbi 3-5 korda suuremad.
22:18 29.04.2017
zoololl (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Phaeton pole vaese mehe auto. vahet pole kas diisel või bensiin. ostad 10 aasta vana masina-hoia tagataskus vähemalt 3000 vaba raha sest iial ei tea kus ja mis.
23:26 29.04.2017
Taimaalt (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Samasugune wolkar nagu passatki. Mass on suurem ja mõõtudelt suurem. Muu on sama nagu passat. Ega ta rikka mehe auto ka just ole. Rikkamad võtavad ikke Audi A8. Ega nad kallid pole tegelt kumbki pidada. Väga risuks ei peenesta ja õigel ajal hooldad ja kuluosi vahetad ning miski 1,9 tdi aiste vahel on siis head odavad säästupillid pidada.
01:03 30.04.2017
Marko
Re: vw phaeton
Phaetonil on näiteks õhurestis, mis puhub küljeklaasile või siis salongi, paar elektrimootorit ja protsessor, mis neid juhib. Uue auto ostajle (kui meil siin tegelik ostja oleks :) ) peaks selline info juba mingi ettekujutse looma, mis seal kõik rikki võib minna. Nagu keegi eespool tabavalt ütles - kolm tonni peab igal hetkel võtta olema.
11:43 30.04.2017
qp (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Bentley pidi samal põhjal olema,miks siis mitte juba see? Praegu on Continental GT ilgelt soodsalt saadaval: http://www.auto24.ee/api/auto100/details/6c8205de775d7441487
2l6?language=EST

:-D
16:09 03.07.2017
---.----- (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
3.0 diisel. kõige parem
00:17 07.07.2019
veix24
Re: vw phaetoni tuled
Tere! Teab keegi väga tark inimene,kuidas phaetonil esitulesid saab reguleerida alla ja ülesse pidi.Millegi pärast nendest peal pool olevatest aukudest ei saanud,,käis nagu tühjalt ringi,, noh või on regull pooleks.
15:27 07.07.2019
Mahno3 (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Äkki on automaatreguleering hoopis? Ja alla ei näita nad mitte tule vea tõttu, vaid veermikus oleva asendianduri vea tõttu?
16:10 07.07.2019
63amg (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
autoregull on kindlasti,kuid üles-alla peaks ikka saama manuaalselt regullida.
16:56 07.07.2019
tiit_ (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5525166
To complete the alignment process, you need to put the vehicle on a level surface, invoke the 'alignment' mode of the headlight controller, then make a manual adjustment of the low beam (and perhaps the high beam as well) using the screwdriver.
17:07 07.07.2019
tiit_ (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton
Ehk siis kui ma õieti aru sain on lisaks kruvikeerjale vaja ka arvuti järgi lükata ning ajus vastav programm tööle panna.
17:14 07.07.2019
selgeltnägija valerka (rekisteröimätön)
Re: vw phaeton

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.