Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: SKODA OCTAVIA

20:21 11.03.2014
sirocco
Skoda Octavia
Soov osta Skoda Octavia. Alates 2013 aasta, ehk siis kas uus või aasta kasutatud. Millist mootorit eelistada, millistel on tüüpvigu millised vastupidavamad? Käigukast kas 5 või 6 käiku või on ka automaat hea ja vastupidav? Enamus sõite linnavahel ja linnalähedal. Samas plaanis ka kärukonks võtta, vahetevahel hädasti vaja sõita, ka täiskoormaga. Kellel antud autoga kogemusi andke teada, hea teada mida võiks ostul lisaks võtta või mis lisad pole eriti olulised.
20:47 11.03.2014
??? (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
manual ja diisel. dsg viska metsa ja tsi sinna järgi
21:15 11.03.2014
ventilaator_ (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Octavia 2 vs 3 on 2 täiesti erinevat autot. Tee kõigepealt see selgeks kumba sa soovid.

Uue auto puhul võib vabalt ka DSG ja TSI olla. Kui garantii läbi ja loed raha siis nagu ütles ??? manual ja diisel!
23:59 11.03.2014
peep087654 (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Kui auto on uus või selle ligidal pole vast olulist vahet. Oleneb kuidas ise tunned kas tahaksid käiku ise vahetada või mitte. Diislil võivad tekkida probleemid siis kui sõita vaid lühikesi otsi. Manuaal on kindlasti pikas perspektiivis lollikindlam, sest ajalugu näitab DSG kastiga piisavalt probleeme.
Isiklikult olen noolinud 1.8 bensumootori ja dsg kastiga isendit, aga plaanis temaga sõita vaid garantiiaja lõpuni.
10:44 12.03.2014
TT (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Mis sel TSI-l viga on?
13:13 12.03.2014
qp (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Juba mõnda aega ei saa olla küsimust, kas tsi või midagi muud. Muud lihtsalt pole. Ja nüüd teeb volksvaagen ometi normaalseid diiselmootoreid nii nagu Mersu ja Peugeot juba ammu teevad.
13:22 12.03.2014
VZR (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Mis sellel TSI-l viga on? Nagu naabrimees paar päeva tagasi ütles, siis see TSI (1,2) on tal esimene auto (hetkel aasta vana), millel iga nädal õli kontrollima peab ja ajalt juurde peab valama. Läbisõit aastaga ~25 tuhat ja 4 liitrit lisaõli selle aja jooksul.
14:00 12.03.2014
audi_a6_v6
Re: Skoda Octavia
to: VZR

Ilmselt on olemas ka õlitasemeandur ja kui see peaks rikki minema, siis ka õlirõhuandur, mõlemad vaevalt rikki lähevad, seega iga nädal nagu kontrollida pole vaja:) No ja söövad õli, mis siis? Selle eest on väga hea dünaamikaga ja väikese januga ning sama suure vabalthingava rooli enam ilmselt peale selle proovimist vabatahtlikult ei läheks.
14:53 12.03.2014
külajutt (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Mul 1.4 tsi dsg, 125000 läbitud ja null probleemi. Samas olen ka iga kord esinduses õigeaegselt hoolduses käinud. Õli pole kordagi pidanud juurde valama hooldusvälpade vahel. Seetõttu vist 1.4 tsi mootoritega isendeid nii vähe müügis ongi. 1.2 on jah probleemsem mootor, sellel venivad ketid välja ja sööb ka õli. Samuti 1.8 tsi-l tekivad probleemid õlikaoga umbes 100000 km läbisõidu juures.
15:12 12.03.2014
Nx (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Seitse kuud on 1,4 TSI manuaali peetud läbisõit 11000 ja miski 1 L õli pidi juurde valama.Muidu igati norm masin ehk ainult salongi müraisolatsioon võiks parem olla.
15:20 12.03.2014
to NX (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Sul ju pole veel sissesõitki tehtud, alguses võibki natuke rohkem õli tarbida.
16:14 12.03.2014
at. (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
2012a TSI ja ls 29000km ja pole veel õli pidanud lisama kordagi.Õli tase koguaeg normis.
16:15 12.03.2014
at. (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
16:25 12.03.2014
kanad (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
ökotajatel ei kulugi õli vaid turbs läeb tahmast kotti.
17:16 12.03.2014
smkv2 (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Mul on ka 1.2 TSI motor, ei ole ühtegi probleemi olnud (3 a. ja 35t läbisõit). See motor on parem kui 1.6 MPI, ta on väga ökonomne. Õli ei võta.
17:39 12.03.2014
keemik1
Re: Skoda Octavia
Näide: 1,2TSI DSG. 2 aastaga läbisõitu 310000 (!) ja praktiliselt 0 probleemi.
18:51 12.03.2014
tehniline gislaved (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Miks inimesed üldse ostavad selliseid ebakindlaid ja ilma "garantiita" autosid. See VV-grupi ülekiitmine on ju haige. Tegelikult jooksevad isegi 30000 km-l. manuaalkastidel tihti võllid laiali täiesti norm kasutuse juures ja ei kuulu garantiiremondi alla. (Isiklikult 2 juhust.) Mootorit on 100000 km läbisõiduga kerel vahetatud 3 korda. (Omanik pigem autopede kui tallaja). Omale otsisin mõni aasta tagasi roostevaba Passatit (väidetavalt väga roostekindlad) aga pilt oli selline, et jäigi ostmata (vaadatud ca. 10 isendit). Need on ainult mõned näited selle grupi autodest. Omaniku väide kunagises autolehes oli: ostsin kolises- logises, mõni kolin kadus teine tuli- suuresplaanis ei pidanud midagi investeerima.
19:24 12.03.2014
to tehniline gislaved (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Sõida parem ühistranspordiga ja võta oma õnnetushunnikutest sõbrad ka kaasa. Sul endal lihtsam ja maailmal ka kergem olla. Ma ei mõista, kuidas mõnel seltskonnal see eluke küll nii armetu saab olla???
19:52 12.03.2014
tehniline gislaved (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Sa to ... oled vist küll tulihingeline selle grupi toetaja, kui sulle selline üldine mull korda läks. Önneks on olemas palju töökindlamaid marke-mudeleid millega saab oma organeid vajalike punktide vahel liigutada. Kahju kui mõni nii ....... on.
19:57 12.03.2014
kodanik x (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Unusta ära... 30000 km ja manuaalil jooksevad võllid laiali :-) päris hea huumor. Ning see ei kuulu veel garantii alla kui üldse selline asi juhtuski... hea jutt.
Mootorit on vahetatud 3 korda... ehk ca 30000 km mootor? :-)))))
Oleks nagu 1.aprill täna. Kui sellised asjad juhtunud ka on siis omanik peaks küll peeglisse vaatama. Mul peaks siis olema 1,4 ja 103 kw veel vaid 15000 km eluiga ees... kole lugu ikka.
Teemaalgatajale. Kui vaatad 1,2 isendit siis uuemat mootorit. See on küll tõsi, et vanemad 77 kw olid ketiga ning ketiga seoses on küll probleeme teada. Pead ainult ikka arvestama, et kui tahad käruga vedada kraami ja ka täislastis siis ehk kipub see 1,2 ikka veidi surema. Tavalist sõitu kannatab.
Samuti siiski võiks unustada DSG. Kuigi väidetavalt pidi olema uus 7-ne palju parema kvaliteediga (mehhatroonik plokk ja kasti osa eraldi õliruumides) siis reaalses elus ei ole see päris sedasi. Mina valisin endale autot ning ostsin ka uuena manuaali ikkagi. Eriti kui tahad siis käruga kraami vedada.
Sõidumõnu on muidugi parem DSG-l ning niipalju kui olen sõitnud on DSG parim automaat (tegelikult on ta robotiseeritud manuaalkast ehk juhtimine on elektroonne kuid kasti osa on nagu manuaal). Aga pead otsustama kas suurem sõidumõnu ja võimalikud probleemid või väiksem sõidumõnu ja kindlam tunne.
19:57 12.03.2014
to: tehniline gislaved (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Aga räägi konkreetselt, on kasu ka Sinu mulinast. Millisel mudelil jookseb 30tkm sõitnud käigukast kokku? Miks ei lähe garantii alla? Millisel mudelil ja mootoriversioonil jookseb 3x mootor 100tkm jooksul kokku?
20:33 12.03.2014
1,4 TSi (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
kett venib täpselt samamoodi nagu 1,2el.Ega siis igal mootoril probleeme ei teki aga protsent on siiski väga suur.Soomes,kus VAGi toodang(va. seat) hullult populaarne on kombinatsioon tsi-dsg järelturul müügis suhteliselt väikeste läbisõitudega. ja ka esindused väga hea meelega ei taha neid vahetusautodena tehingusse võtta vaid soovitavad omal maha müüa.
21:48 15.03.2014
spxa (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Kas ja mil moel see väljaveninud kett endast märku annab?
21:55 15.03.2014
re44er (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
külma motoga teeb hullu häält
20:34 14.08.2014
lexusls
Re: Skoda Octavia
Võta G-Tec: Sakslane kulutas Škoda Octavia gaasiautoga Berliinist Prahasse sõites vaid kaheksa euro eest kütust. Teekonna pikkuseks oli 370 kilomeetrit, gaasi kulus sellele distantsile 2,37 kilogrammi 100 kilomeetrit kohta. Tehase andmetel peaks see sõiduk 100 kilomeetri läbimisel kulutama keskmiselt 3,5 kilogrammi gaasi.
16:48 29.06.2019
bite (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Oskab keegi midagi sellise auto kohta rääkida? Hetkel ei tundu ka see 150000 km läbisõit väga usutav. Kui VIN googlisse panna, tuleb ette mingi läti leht, kus läbisõit 260000km, kuid ei saa aru, kas on sama auto või mitte. Pilte ka ei ole.
Kui aga hetkel läbisõit kõrvale jätta, siis kas tegemist on 2 või 3 põlvkonnaga? Kas sellel on juba peal parem DSG või veel sünnivaludega? Kas vastab tõele, et DSG kastile pidi olema kiire surm autoga jõnksutamine? Kuna sõidan palju metsa ja liivateid ning kitsaid kohti, kus edasi-tagasi vaja nõkerdada, kas see oleksd DSG kastile karuteene? Või et tasuks seda siiski nii karta?
Jutt ise käib sellest autost:

https://www.auto24.ee/used/3151927

https://translate.google.com/translate?hl=et&sl=lt&u
=https://en.m.autoplius.lt/valdotrans/ads/skoda-octavia-2-0-
l-wagon-2015-diesel-8713223.html&prev=search

17:02 29.06.2019
A66 (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
Keritud leedu raibik. Hoia eemale.
17:09 29.06.2019
A66 (rekisteröimätön)
Re: Skoda Octavia
VIN paneme ka et kõik näeks.
TMBLK7NE9F0235672
18:16 29.06.2019
wigry
Re: Skoda Octavia
Maanteeameti kontroll näitab, et äsja 2 nädala eest (14.06.2019) Eestis registreeritud masin ja päritolu riigiks märgitud Prantsusmaa. Seega võib seal olla mida iganes. DSG kast paistab aga olema märgsiduriga DQ250 mis on arvatavasti murevabam kui kurikuulus kuivsidurga DQ200.

Minul teeks ettevaatlikuks kaks asja, mis on märgitud kuulutuses Esteks et 21.05 on ära vahetatud õlid / filtrid aga auto registreeriti Eestis alles 14.06 (ok autoga saab teatud aja muidugi ka prantsuse numbritega ringi sõita) ja teiseks, et kohe peale ümberregistreerimist on vahetatud hooratas mis pole üldse mitte odav lõbu. Kui praegune omanik on sellise kulu kandnud, siis miks kohe müüki? Kas avastati veel midagi suuremat ja kulukamat?

Ja muidugi see kerimine - kahjuks maanteeameti registreerimisest pole teada mis kilometraažiga regati masin? Aga varasemalt lingitud googlei lingil ilutseb 270kkm.

Muokattu 29.6.19 18:18

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.