Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: JUURI REKISTERÖIDYN AUTON KATSASTUS

20:46 22.11.2012
volvokuski
Juuri Rekisteröidyn auton katsastus
Tänään rekisteröin vanhan 19 v Volvoni Viron rekisteriin. Rekisteriote on kovin pieni, mahtuu hyvin lompakkoon, Siitä puutuu tieto, milloin minun tulisi katsastaa autoni, Suomessa katsastus oli lokakuun lopussa.

Tulisko minun katsastaa auto vuoden kuluessa, vai onko joku ennakkokatsastus Virossa "uusille" autoille.

Minulla on vihreä rekisteriote 188 € ja vakuutuskirja 222 €.
Olen asunut virossa jo kolme vuotta.

Hienoa että löysin tämänn palvelun, olen etsinyt tietoa joka paikasta.
11:48 23.11.2012
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Juuri Rekisteröidyn auton katsastus
Virossa on ihan samat säänot kun Suomessa ja mä en ymmärä miksi rekisteriotteen ei merkattu uuta katsastusaika? Yksi mahdollisuus on se, että te ette antanut Suomessa katsastuksessa annetua katsastuskorttia meidän viranomaisille. Jos syy on kortissa sitten voitte hakea sen vaikkapa e-postilla ja sitten saa katsastusmerkin auton rekisteriotteen siellä mistä annettiin rekisteriote.

Laillisesti - jos rekisteriotteessa ei ole tietoa, milloin tulisi katsastaa auto, se merkitse, että autolla ei ole toimiva määräaikaiskatsastusta ja auton pitäisi näyttä katsastukselle jo tänän. Kuin tapaatte poliisin se voi anta sakot. Teillä on kaksi vaihtoehtoa - hakea Suomesta katsastuskortti ja menna meidän autoregisteriin mistä saate asiat kuntoon ja toinen on see kun menette heti katsastukselle mikö maksa noin 32 - 35€

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.