Kirjaudu sisään

Keskustelut

Kysy asiantuntijalta

Muut keskustelut

AIHE: LADA MOOTORI FORSEERIMINE

10:57 04.03.2009
LaDa00
Lada mootori forseerimine
Kas keegi saaks mul lada 2103 mootori ära forseerida niimodi kergelt, muidu ei pea mootor midagi vastu
21:35 04.03.2009
tartupets
Re: Lada mootori forseerimine
12:12 24.03.2009
mällarimees (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
mina forseerin mootreid odavalt. Huvi on siis anna teada.
22:26 13.05.2009
Kodanik Koddard (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Mingi asutus kuskil on "forss" olen linnapeal silmanud sellist silti, mine küsi sealt, kindlasti forsseerivad seal su mootori mõistlikult ära, niiet ikka vastu peab !
00:05 20.06.2009
Mikkko (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
palju lada mootori foseerimine maksma läheks???
23:21 20.06.2009
rooba (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
umbes 5 tonniga tehakse kerge forsseerimine ära.
14:03 27.07.2009
uibs6 (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
rooba ajab mingit jobi juttu siin , krt sa oma kärust tuunid müü oma **** maha ja osta endale endale tuuningu raha eest lääne auto millel võimsust samapalju kui su forseeritud kõkatsil.
18:55 25.08.2009
LadaVrt (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
korralikult järgi aidatud lada tõmbab 325 (141kw) bemmile koti igatahes pähe! nähtud,tehtud.Muidugi sellises "seades" mootor kestab ca 500km.
19:32 25.08.2009
LADA vs BMW (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
kui panna bemmile samad rehvid alla mis ralli-ladal, siis ei tõmba koti pähe midagi. Kahtlemata tõmbab ralli-lada hästi edasi, ainult mis kiiruseni, ainult kuni 70-ni, siis saab see mõnu läbi. tehtud-nähtud
10:42 16.10.2009
ahaa (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Eks kõige tähtsam on ikka rooli ja istme vaheline tihend.
22:42 28.10.2009
maik69 (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
ma loen ja mõtlen, mis ****a ikka suust välja aetakse,, Lada Vrt 500km ja mootor ? ning 141kw bmw le põske , kus su ajud on mees ?
Lada vs Bmw ralli rehvid ja siis on kõik ok, mida SA jahud ?

Ning teema algatajale , siit foorumist saad sa kindlasti kõige adekvaatsemaid vastuseid üldse :)
22:37 29.10.2009
asionmaitses
Re: Lada mootori forseerimine
Samas 3. seeria BMW-d ongi halva minekuga.
10:37 02.11.2009
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Ka kõige parema tahtmise juures ei anna Lada suvalist mootorit forseerida
141 kw-ni. Oma aja Lada VFTS (või mis see tähekombinatsioon seal täpselt oli) mootorid olid ~140 hj ehk 103 kw ja suurt rohkemat sealt ilma turbota pole ka võimalik saada. Samas kui panna ka tänapäevane progetava juhtajuga sissepritse peale saaks rohkem.
Junior WRC masinate 1,6 vabalthingavad pöördesse forsseeritud mootorid on ~225 hobujõudu (pöördempment suht nigel). Vastupidavusest pole seal loomulikult enam mõtet rääkida. Enamuse detailide läbisõit kap.remondini on mõnest sajast, kuni paari tuhane kilomeetrini.

Muokattu 2.11.09 10:39

21:38 02.11.2009
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Kae-kae ! VVV1´l juba jultumust nii palju et tuleb siia, meeste sekka, oma lapsejuttu ajama. Sa räägid siin oma aja lada vfts´ist jah, "oma aja" nagu, et see aeg, mil sina siis olid ilmselt parimais aastais jah ? Ja siis oli VFTS´il 140 jõudu jah ? Aeg läheb edasi ja ka sina saad vanemaks, ja tundub, et oled juba päris hallipäine taat, kes siin muudkui "omast ajast" ja juunior wrc vabalthingavatest 1,6 liitristest mootoritest jahub. Kaua võib ? Ja no tõepoolest, "enamus" detailide vastupidavus on mõnisada kilomeetrit, jaa, ja VVV1 tõesti, "enamus" mite kõik, aga "enamus" noh, peaaegu kõik siis võiks isegi öelda, ütleme siis nii, et "enamus" detailide vastupidavus on mõnisada kilomeetrit. No, ma ei oskagi siin kohe numbriliselt välja tuua, võibolla 80% või....kui suur see enamus on...aga, täitsa tõsi jah, sõidavad mehed siis rallit ja, ja ikka selle 225 hobujõulise juunior wrc rallikaga ja juba 5 katset läbi, ja...kuule, meil siin nagu suht palju sõidetud juba, et enamus detaile peaks ära vahetama. Kaardilugeja: "Jah, kurat jah, nüüd on küll ca 80% detailidest kulunud, et peab vist katkestama, sest edasisõitmisest, või noh, vastupidavusest ei ole juttugi" Mõtlike nägudega vaatavad mehed rallit pealtvaatajatena küll edasi, aga mõte siiski liigub, et kurat, keegi tark mees võiks ju midagi ümber mõelda, et kuidagi rohkem saaks sõita. Eestis pidi olema üks selline mees, nimi on VVV1, ja tema teab neid asju. Aga ta pidi kallis mees olema. Nagu Jumal. Annab küll hüva nõu, aga sa võid selle eest hiljem eluga maksta.
10:19 06.11.2009
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Mis ora sulle p...e tungis, et sellist haiget iba suust välja ajad.
Püüa oma emotsioone ikka vaos hoida ehk vaevalt see sind kuidagi puudutama peaks mida mina kusagil kirjutan. Ja täiesti selgelt on olemas veel üks variant. Pole üldse mingit kohustust lugeda kusagilt seda, mida keegi on kirjutanud ja sulle ei meeldi.
Ehk lühidalt öeldes väga tugevalt haiglane reageering ehk harrastaksid seda kusagil mujal.
Kui probleemid on väga tugevad ja kõrvalise abita lahendamatud, siis ma pakun varianti lahendada need kuidagi koostöös.

Muokattu 6.11.09 10:20

19:20 10.11.2009
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Avaldub Ralli Legendi võime.
Tsiteerin:
"Pole üldse mingit kohustust lugeda kusagilt seda, mida keegi on kirjutanud ja sulle ei meeldi." Nii. Hr. VVV1. Kas oli sul kohustust lugeda seda, mis ma arvasin sinu jutust . Mis ora sulle p....e tungis, et siin uuesti sõna võtma kippusid ? Kas pole siin tegu mitte tugevalt haiglase reageeringuga ? Oota, mul on üks tuttav närviarst ju ! Küsiks õige tema käest. Helistan talle. Nii...kutsub...
Ralli Legend: Ja, halloo ? Kas Ralli Legendi tuttav närviarst kuuleb ?
Arst: Ja, kuulen sind Ralli Legend !
Ralli Legend: Kuule, küsimus sulle: Kas pole tegu mitte tugevalt haiglase reageeringuga, kui foorumis sinu arvamust ümber lükata üritanud kommenteerijale uuesti arvamust pead avaldama ?
Arst: Absoluutselt, täiesti tugev ja väga haiglane reageering!
Arst(lisab): Kes see selline haiglane on ?
Ralli Legend: noh, eks Hr. VVV1 ikka, kes siis veel !
Arst: Oeee....
10:56 12.11.2009
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Kui sa abi vajad ma võin aidata.
Sa ise probleemide lahendaja kohta nagu liiga jutukas, sellest ka minu pakkumine.
20:57 13.11.2009
Mait Raha (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Palju forseeriksite niimodi kergelt lada 03 mootori ära?
21:13 13.11.2009
koomik Togliatist (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
no nelja pillu eest teen 7kuuga ära
16:24 14.11.2009
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Mis ta maksab, mis ta maksab ? Ega, olgem ausad, lihtne töö see ei ole. Kui siin ringi vaadata erinevates portaalides, siis 25 000 küsida juba ainuüksi kaane eest siis esmapilgul jahmatab tavainimese ära...aga ku ihakata mõtlema nüüd eksole, 25 000 krooni, see on ju tegelikult 50 paberilipakat sisuliselt millele on peale kirjutatud 500 ja veel mõned kirjad, eksole ja nende paberitükkide vastu saad sa ikka päris korraliku tüki alumiiniumit, erineva kujuga karastatud terasest detaile, ja tohutu potensiaali, millega liigutada ühte kuradi plekkmoodustist "lada" autospordi üritustel. Ja kui on kahju seda raha välja käia, siis ei jää ju muud üle, kui minna metsa, parem kui leiad mõne soo kuskilt, pane kummikud ka jalga, muidu võib rästik hammustada, ja minna lihtsalt ja korjata kokku see rauamaak, sepistada sellest vasar ja alasi, siis saad edasi juba rauasulatus ahju hakata mõtlema...ja no võtab ikka aega, millal alumiiniumini jõuad ükskord..et, mõtlemisainet on
18:20 26.11.2009
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Noh ! Nüüd on vaikus majas järsku. Kuhu siis suured mootori forsseerijad jäid ? Läksidki soo peale rauamaaki korjama või ?
15:47 27.11.2009
laaddaa (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
lada kapotivahele mahub 323 mootor vets vaja ümber teha. ja tean isendid mis liigub.taga sild on vets nõrgavõitu muidu rebib küll
13:53 15.12.2009
vvv2 (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
kulla vvv1,kust sa niisugused arvud võtsid.1hj.võrdub 1,38kw.jäta see endale meelde ja ära jahu asjast kui ei tea.oma debiilsuseastet näita kuskil mujal.
17:00 15.12.2009
VX (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Euroopas arvestatakse, et 1 kw=1,36 hj. USA-s on veidi kõvemad hobused ja seal arvestatkse, et 1 kw=1,34 hj.
18:23 18.12.2009
laadaga kott pähe (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
kas keegi oskab kosta ,kas audi 2.2 turbo mootor mahub mõne vene liikuri kapotialla? tahaks nii väga foori taga mõne londi nägu näha kui tema impreza või S4 tõmbega pill Volgast või 05-st mööda ei saa :D:D

kui keeruline on vene pilli neljaveoliseks ehitada ja palju osi seal veel ära vahetama peab , et ikka mõne foori taga lõbutseda saaks?

kusagl car ratengus ehitas ju mingi tont ühest vanemast volgas V12 bemmi valmis.
18:38 18.12.2009
...... (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Audi 2.1 R5 vabalthingavat ma olen näiteks sapaka peal näinud.Oli siin müügis ka mingiaeg.Pool mootorit oli muidugi salongis.

carratingus ei ehitanud TONT volgast bemmi vaid Pobedale pandi bmw tehnika.
14:40 19.01.2010
tartupets
Re: Lada mootori forseerimine
Vana volkar oli V12 mootoriga...

Ja see teema on mandunud VVV1 ja Ralli Legendi vahelise nokkimise lavaks.

Ma olen uurinud ja mõõtnud igasugu mõõte ja peaks mainima, et Lada tagatelg pole ÜLDSE nii nõrk nagu arvatakse. võrreldes tänapäeva sodirauast tehtud ülekannetega kannatab lada oma ikka kordades rohkem piinamist...

Samuti mahub lada esisillale üks teatud 2.5L V6 ilusti ära, iseasi, kuidas esisild vastu peab sellele...
Pealegi on Lada enda mootori forssimine suht nutune, VFTSi mootoriks ei saa see just mingite sandisentide eest. korralik 80 tuleb alla taguda MIINIMUM et tavaladast VFTS toorik valmis saaks(mootorist rääkimata)

Transiti mootorit saab ka suure häda korral peale visata http://www.essexengines.com/tuning%20the%20essex%20v6%20page
%201.htm
08:52 28.04.2010
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Kurat jah, tead närvi ajab juba see VVV1 jutt tead lausa....Aga teemasse ka midagi võibolla. Aga võibolla siiski mitte.
09:21 28.04.2010
to Rally Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Rallylegend on muidu üks sõna.
10:21 06.05.2010
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Rally legend ja muud "ibamehed" võiks ennast enne kaineks magada, kui siia mölisema tulevad või siis arstijuures ära käia, nagu ma ütlesin eespool on ka minu abipakkumine endiselt jõus.

Mis mõte oleks panna VAZ-i kerele mingi kakskorda orginaalmootorist raskem asi mootoriruumi, pole tal orginaalmootorigagi kaalujaotus just parim.
Forseeritud mootoritega ralliladadel lendab orginaal poolasse koguaeg.
Ja misasi see VFTS toorik on ... Taoliste asjade kirjutaja on ise arvatavasti mingi inimese toorik.
1 kw on muideks 1,363636 ... hj ja seda igal pool maailmas ühtemoodi.
11:27 06.05.2010
jansax123 (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Kiirendusel 0-100 saab BMW 525 vabalt korralikult tehtud Lada käest. Selleks pole vaja sinna kapoti alla 141kw. Massi vahe neil autodel ikka väga suur, vaadake andmeid natuke. Tean üht Ladat, ühes väikses eesti linnas, mis pole kaugeltki stock. Tagasild on teine,vedrustus muudetud,käigukast ka krt. teab mis autolt, 4X ketaspidur, hüdrokäsipidur, kõik sodi välja visatud seest, mootori pooled detailid pärit erinevatelt autodelt,turvapuur (nüüd hilisemal versioonil). Välimus tehtud ka nagu VFTS.Väga karm hobiliikur on see igatahes.
11:32 06.05.2010
autohuviline79 (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Auto24 foorum on kuldaväärt uurimisobjekt sotsiaalteadlastele. Siinseid kommentaare analüüsides saaks vägagi ülevaatliku, kuid samas masendava pildi teatud vanusegruppi kuuluvate meeskodanike vaimsest tervisest.
19:20 28.05.2010
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Ega ma ei jäta ! Jah, mul ongi see julm hobiliikur, jah, puur on sees, jah, mootor on tehtud klapikambrikaanest kuni karterini, jah, kõik on ilus ja kõik 141 kw´sed bemmid on siiamaani kiirenduses kaotanud, jah, on küll kiire pill on küll, no ja mis siis ? Mis sellest kasu on ? Tulles tagasi ! ikka on kõik naised nende logude bemmirontide peal. Aga ma ütlen, ükskord tuleb see päev, kui avanevad ka naiste silmad ja hindavad mehe tööd ja vaeva mitte pelgalt raha ja kulda ja suurt mu´´i. Aga senikaua nokitsen veel oma VFTS´i kallal ja seadistan selle nii kiireks et isegi teine VFTS ei saa mind kätte. Nii. Aga see jutt, et keegi teab, kuidas kuradi moodi vaz 2105´l genekas maha käib ? mingi sinine tuli läks armatuuris põlema, öeldi, et vaata genekat, aga kummal pool see üldse ongi ?
11:03 03.06.2010
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
VFTS-i mootorist on maksimumis võetud 180 hj ja sellega on hakkama saanud AINULT üks inimene - S.Brunza ja seda selle aja kohta praktiliselt piiramatute vahendite juures. Kõik teised on pidanud läbiajama standard tehase VFTS-i ~160 hj maksimumis. Põlveostas ehitades vaevalt, et sedagi saab, sest juba standard VFTS-i mootoris ja mujal kasutati hoopis teisi materjale jms, millel pole VAZ-i standardmootoriga ja selle hinnaga midagi pistmist.
Nii, et ka 141kw BMW jääb tükkmaad võimsamaks suvaliset VFTS-ist.
Brunza mittestandard tipp VFTS juttude järgi kaalus koos sõitjatega mingi 850 kg, aga sellega pole ühel põlveotsas ehitaud plekkkerega asjal samuti midagi pistmist.
Võib siin mida iganes "plämada" ja väljamõelda, vaevalt et ühelgi siinsel foorumlasel on ligipääs või vastav rahakott nendele materjalidele mida tipp VFTS-ide juures kasutati.
21:45 05.06.2010
Stasis B. (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Lada - slavų mitologinė harmonijos, meilės ir grožio deivė. Lados egzistavimas slavų panteone yra ginčytinas ir dažnai teigiama !
14:07 08.06.2010
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Praegused JWRC vabalthingavad 1,6 liitrised mootorid on 225 hj, pöördemomenti neil muidugi erilist pole nagu vabalthingavatel pöördesseforseeritud mootoritel ikka. Mootorijuppide kestvus on samuti väga väike, mõnel juhul ainult 2-3 tuh kilomeetrit.
14:26 17.08.2010
okse (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Kle VVV1 lugesin selle teema läbi ja JWRC ning 2000km idioot oled või ? kas sa üldse mõtled ka mida sa räägid, mis sul siis seal ära kulub nukkvõll või ? Kas sa tahad väita et s1600 hooldus kulud on suuremad kui WRC-l ? Ühe MM pikkus on ~1000km nii et mõtle hoolikalt oma jutule järele.

Siis jahud sa siin lada mootoritest, alustame sellest , kas sa üldse tead mis seal mootoris tehakse ,et võimsusnäitajad tõuseksid. Ja mis siis seal mootoris kulub , et 180hj ja 500km see on udujutt

Mina järeldan su jutust ,et sa oled selline vend kes on midagi kuskilt kuulnud aga täpselt mootorit näinud, kuidas sa saad teistele siin soovitusi anda ?
09:41 03.09.2010
VVV1
Re: Lada mootori forseerimine
Sina oled ilmselt eriti õige vend oma soovitusi siin mulle andma - tõmba õige oma mölaga veidi tagasi, vaevalt sul mingit aimu on mida mina tean või näinud olen. Ma ei anna siin kellegile (peale sinu) mingeid soovitusi vaid räägin sellest, millest mina tean.
Mina isiklikult olen tehaseforseeritud Lada mootoriga ka pikalt sõitnud "vene ajal".
S.Brundza 180 hj mootorit isiklikult katsunud ja seestpoolt näinud ei ole ja seda pole ka tolleaegsed rallimehed, sest omi saladusi konkurentidele ei näidatud.
Seda kui palju mingi jupp mingis forseeringuastmes rallimasinal aga kestab, selleks pole vaja olla hiromant või isiklikkult katsetada, sellist infot on piisavalt isegi tänapäevases autoajakirjanduses, rääkimata sellest, et minul isiklikult on ka piisavalt tuttavaid, kes ise on katsetanud ja kellega neil teemadel on ka piisavalt mõtteid vahetatud.
Ehk hari ennast enne veidi antud valdkonnas, siis tule siia väitlema oma verbaalse oksendamise asmel.
Sellest palju näiteks JWRC masina mingi jupp kestab, seda leiab isegi Eestis piisavalt kellekäest küsida ja pole küll mingiks probleemiks autondusest huvituval inimesel teada saada.

Muokattu 3.9.10 09:46

15:22 26.10.2010
okse (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Sina oled sõitnud tehase mootoriga, kle kallis mees NL aja polnud saada isegi varuosi ja sina sõitsid tehase mootoriga (mis krdi tehase )? Jutuks hea küll . Ja Staska juures käisid mootoreid lammutamas , see on ju udujutt kulla mees. Ja A rühma autot ikka peale 2000km prügimäele ei viida.

Ja eks need sõprade garaasi jutud on kõige targemad !


07:16 24.11.2010
Ralli Legend (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Hea küll ! Aitab siin vaidlemisest ! Tunnistan üles: mina olengi Stasis Brundza. Kui midagi on vaja küsida VFTS´i kohta siis andge tuld, mul endal juba uus auto ja ei viitsi ladaga tegeleda enam, niiet kui on vaja mingeid pilte või jooniseid kuidas kaant lihvida või portida, siis võin saata. Aga üldiselt teemasse ka- Aga võibolla siiski mitte jälle.
Aga siiski.
Ei kurat, vist ikkagi mitte.
Ok, üks lause võibolla ja see on ka kõik: VVV1´te ma ei tunne ja minu juures mootoreid katsumas ta käind ei ole ja kuna minu mootoritel olid kõigil satelliit puuteandurid küljes siis võin ka väita, et ka ilma minu juuresolekuta ei ole ta seda teinud mitte üheski maailmapunktis.
21:27 01.01.2011
Teadmamees (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
Liguri bagi oli ka Lada mootoriga ja seal oli üle 200 hp kindlasti.
20:16 09.12.2014
madispets (rekisteröimätön)
Re: Lada mootori forseerimine
terv te olite öelnud foorumis et forseerite mootorit odavalt

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

VASTAA VIESTIIN

Nimi
Aihe 
Kuvat + lisää kuvia
Viesti
Pyydän vastaamaan   sähköpostitse:
Tarkistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä koodi. Rekisteröitynyt käyttäjä vältty siitä.